Service Plus Plan
Een 7 jaar garantieregeling inclusief vlekkenservice.
Wilt u de komende 7 jaar zorgeloos genieten van je nieuwe zitmeubel en verzekerd zijn van een optimale garantieregeling? Bestel dan het Service Plus Plan direct bij aankoop van uw meubel.
Deze garantieregeling welke wij voor u regelen bij de "POS service group" kan afgesloten worden op fauteuils, banken en eetkamerstoelen. Achteraf kan dit niet meer geregeld worden!
Certificaat
U ontvangt binnen circa 2 weken nadat het zitmeubel is bezorgd, een op naam geregistreerd “SPP certificaat”. Met dit certificaat kunt u 7 jaar een beroep doen op het Service Plus Plan.
Hoe werkt het?
Indien zich gedurende de serviceperiode van 7 jaar calamiteiten met het meubel voordoen staat het SPP Hotline volledig tot uw beschikking. Zij zullen u met raad en daad terzijde staan. Waar nodig schakelen zij één van de meubelservice specialisten in zodat uw meubel gratis hersteld wordt zonder voorrijkosten of andere kosten.
U vindt de contactgegevens op je SPP certificaat of onderaan deze pagina. De service is bedoeld voor meubelen die particulier gebruikt worden.
HOTLINE: Overleg met een expert ten aanzien van gebreken aan en vlekken op uw zitmeubel
Naast vlekken kunt u hier terecht voor: Opspannen van de bekleding als deze overmatig is gaan rimpelen of plooien. Verstevigen en/of opvullen van vaste zittingen als deze overmatig zijn gaan inzakken. Aanspannen van singelbanden. Herstellen of vervangen van nosag-veren, binnenvering. Repareren van losgeraakte stiknaden. Herstellen van bedieningsmechanieken. Verstevigen en/of opvullen van losse kussens als deze overmatig zijn ingezakt. Verhelpen van piep- en kraakgeluiden. Vastzetten van losgeraakte verbindingen. Vastzetten van losgeraakte knopen. Vastzetten van losse verenclips. Brandgaten tot 1,5 cm doorsnee en oppervlakkige scheuren tot 1.5 cm. Bij pilling (een materiaal gebonden eigenschap bij bepaalde stoffen) kunt u desondanks raadplegen voor hulp/uitleg.
Vlekkenservice */**
Wanneer er onverwacht toch een blijvende vlek ontstaat op uw meubel kunt u een beroep doen op deze professionele service.
Meld een vlek altijd binnen 3 dagen. Het vlekkenservice team helpt u dan met:
Eten of drinken zoals babyvoeding, bier, snoep, boter, karnemelk, cola, melk, ei, eierlikeur, ijs, ijskoffie, vet, fruit, koffie, chocolademelk, kauwgom, ketchup, niet-alcoholische dranken, margarine, jam, chocopasta, vruchtensappen, rode wijn, room, chocola, mosterd, siroop, thee, witte wijn, tomatensaus, mayonaise, remoulade.
Kleuren en lijmproducten zoals krijt, verf, markeringen, lijm, klei, uitwasbare inkt en waterverf.
Cosmetische- en reinigingsproducten zoals nagellak, lippenstift, tandpasta en zinkzalf.
Alle af- en uitscheiding van mens en zoogdierzoals transpiratie, huidvet, urine, braaksel en ontlasting.
Andere oorzaken zoals as, potlood, bloed, modder, gras, hars, was, metaalstof, olie, roest, roet en schoenpoets.
* Voor leatherlook geldt de vlekkenservice voor een periode van 3 jaar.
** Voor geborsteld, geschuurd, gewaxt en geolied leder is de vlekkenservice uitgesloten.
Korting op onderhouds- en reinigingsproducten
Om het juiste onderhoud voor uw zitmeubel te garanderen, heeft PPS verschillende sets met verzorgingsproducten samengesteld.
Voor de duur van het Service Plus Plan ontvangt u elk jaar een kortingsbon van 20%
Deze garantieregeling is een product van POS service. Klik hier voor de website
Service Plus Plan afgesloten?
Neem voor een snelle service- of klachtenafhandeling rechtstreeks contact op met de service desk van POS meubelservice via tel. 0800-0606 of online via het service- contactformulier
Voorwaarden Service Plus Plan
- U woont in Nederland waar u ook het meubel gebruikt.
- Eilanden zijn uitgesloten, respectievelijk gelden hiervoor speciale voorwaarden. Deze kunnen opgevraagd worden.
- Het servicepakket is niet overdraagbaar op andere personen. (dus strikt persoonlijk)
- Raadpleeg de aan u ter beschikking gestelde eerste hulp-catalogus (via het online vlekkenportaal) onmiddellijk nadat de vlek is ontstaan om de schade te minimaliseren.
- U meld de schade of vlek onmiddellijk (binnen 3 dagen) nadat deze is ontstaan. (oude vlekken e.d. vallen niet onder de vlekkenservice)
- U onderhoudt het meubel volgens de instructie die u vindt op de meubelproductpas die u ontvangt na registratie.
Uitgesloten voor hetService Plus Plan zijn
- Zitmeubelen die projectmatig en/of commercieel worden gebruikt.
- Schade en vlekken veroorzaakt door chemische producten.
- Schade en vlekken veroorzaakt door transport, montage en/of deren.
- Schade en/of vlekken veroorzaakt door opzet of door grove nalatigheid of door oneigenlijk gebruik.
- Bij vlekken in open leder, leder met waxlaag, geschuurd leder of geolied leder wordt enkel een reinigingspoging ondernomen.
- Voor kunstleder geldt: tot drie jaar oud kunnen nog de meeste vlekken nog worden verwijderd.
- Model- en materiaalgebonden eigenschappen van het meubel.