Kok Wooncener is PERMANENT GESLOTEN

SERVICE PLAN PLUS

7 jaar zorgeloos plezier van je meubels. Voor een aantrekkelijke meerprijs krijgt je professionele hulp bij calamiteiten/ongelukken, zoals: losse veren, overmatig inzakken van kussens, losgeraakte stiknaden, knopen of verbindingen, opspannen bij overmatig rimpelen of plooien van bekledingsstof, etc.

Indien van toepassing kan dit worden uitgebreid met een vlekkenservice. Dan kan je eenmaal per jaar periodiek onderhoud laten uitvoeren inclusief het verwijderen van vlekken. Vraag onze adviseurs naar de mogelijkheden van het Service Plus Plan.

 > Lees hier meer over het Service Plan Plus


SERVICE PLAN PLUS SERVICE AFGESLOTEN?

Neem voor een snelle service- of klachtenafhandeling rechtstreeks contact op met de service desk van POS meubelservice via 0800-0606 of online via het service- contactformulier

Tip: houd het Kok Wooncenter ordernummer of SPP certificaat bij de hand.

VEEL GESTELDE VRAGEN

Voor advies omtrent product specifieke eigenschappen ga dan naar de pagina veel gestelde vragen. Veel gestelde vragen

Reparatie of service onderdelen nodig?

> Klik hier