Kok Wooncener is PERMANENT GESLOTEN

Denkt mee Brengt sfeer Onderscheidend waardevol

11.000 m2 inspiratie en trends met top designmerken

Beste woonwinkel Het shopadres volgens VT Wonen

Makkelijk bereikbaar Gratis parkeren voor de deur

Creatief interieuradvies door woonprofessionals

SERVICE PLAN PLUS

7 jaar zorgeloos plezier van je meubels. Voor een aantrekkelijke meerprijs krijgt je professionele hulp bij calamiteiten/ongelukken, zoals: losse veren, overmatig inzakken van kussens, losgeraakte stiknaden, knopen of verbindingen, opspannen bij overmatig rimpelen of plooien van bekledingsstof, etc.

Indien van toepassing kan dit worden uitgebreid met een vlekkenservice. Dan kan je eenmaal per jaar periodiek onderhoud laten uitvoeren inclusief het verwijderen van vlekken. Vraag onze adviseurs naar de mogelijkheden van het Service Plus Plan.

 > Lees hier meer over het Service Plan Plus


SERVICE PLAN PLUS SERVICE AFGESLOTEN?

Neem voor een snelle service- of klachtenafhandeling rechtstreeks contact op met de service desk van POS meubelservice via 0800-0606 of online via het service- contactformulier

Tip: houd het Kok Wooncenter ordernummer of SPP certificaat bij de hand.

VEEL GESTELDE VRAGEN

Voor advies omtrent product specifieke eigenschappen ga dan naar de pagina veel gestelde vragen. Veel gestelde vragen

HUISREGELS KOK WOONCENTER GARANTIE

  • Showroom- en sale modellen, woonaccessoires, bed- en badtextiel zijn uitgesloten van garantie, dit staat vermeld op het orderformulier.
  • Schade ontstaan door eigen transport of montage valt niet onder de garantie.

Kok Wooncenter heeft altijd het recht een mankement te herstellen en het meubel eventueel op te halen voor reparatie;

UITZONDERINGEN OP KOK WOONCENTER GARANTIE

Product gebonden eigenschappen zijn uitgesloten van Kok Wooncenter garantie, zoals:

  • Plooivorming in de bekleding.
  • Krimpnaden en kleine scheurtjes bij hout.
  • Kleurverschil met leer-, stof- en houtkleurstalen in de winkel.
  • Invloed van licht en warmte op leder en stof.
  • Werking van hout onder invloed van licht, warmte en vocht.
  • Schade die ontstaat aan de vloer tijdens het gebruik van meubelen door pootjes, doppen en wielen.
  • Gebruiksslijtage van doppen en wielen.

Reparaties welke buiten de gestelde  Kok Wooncenter garantie vallen, worden tegen kostprijs gerepareerd. Tevens berekenen wij voorrijkosten voor een mogelijk servicebezoek. Reparaties in het buitenland vallen hier niet onder.

(* tenzij langer dan 3 maanden in opslag door uitloop bouw of wens van klant om langer in opslag te houden. Dan geldt 3 maanden na binnenkomst magazijn als startdatum van de garantietermijn)

Service of service onderdelen nodig?

> Klik hier


  • Kok Wooncenter
  • Hamseweg 18
  • 3828 AD Hoogland / Amersfoort