Denkt mee Brengt sfeer Onderscheidend waardevol

11.000 m2 inspiratie en trends met top designmerken

Beste woonwinkel Het shopadres volgens VT Wonen

Makkelijk bereikbaar Gratis parkeren voor de deur

Creatief interieuradvies door woonprofessionals

Garantie & service

Kok Wooncenter is een CBW-erkende Woonwinkel, wat garant staat voor optimale service en kwaliteit en je extra vertrouwen en zekerheid biedt.

Er kan altijd iets fout gaat. In het gebruik kan een een product beschadigd raken en ook wij maken fouten. Heeft u een service vraag? Neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op zodat we samen met je het probleem zo snel mogelijk kunnen verhelpen. Ook (lang) na uw aankoop zijn we u graag van dienst.

CBW GARANTIE

Kopen bij een CBW-erkende winkel, biedt naast vele voordelen ook zekerheid. De drie belangrijkste garanties van CBW zijn:

  1. 2 jaar volledige productgarantie;
  2. Veilig en zonder risico aanbetalen;
  3. Onpartijdige klachtafhandeling.

CBW-erkende winkels bieden meer zekerheid dan andere woonwinkels. Op het gebied van veilig aanbetalen bijvoorbeeld. Gaat een CBW-erkende winkel failliet, dan ben je je aanbetaling (max. 25%) niet kwijt.

Lees hier alles over de CBW voorwaarden en garantie*.

Naast de garantie die Kok Wooncenter je biedt kan het zijn dat een fabrikant afwijkende garanties aanbiedt op (delen van) het product. Iedere fabrikant heeft hiervoor eigen garantievoorwaarden. Je kan contact opnemen met onze klantenservice om na te vragen welke garantievoorwaarden de fabrikant van jouw product aanbiedt.   

SERVICE PLAN PLUS

5 jaar zorgeloos plezier van je meubels. Voor een aantrekkelijke meerprijs krijgt je professionele hulp bij calamiteiten/ongelukken, zoals: losse veren, overmatig inzakken van kussens, losgeraakte stiknaden, knopen of verbindingen, opspannen bij overmatig rimpelen of plooien van bekledingsstof, etc.

Indien van toepassing kan dit worden uitgebreid met een vlekkenservice. Dan kan je eenmaal per jaar periodiek onderhoud laten uitvoeren inclusief het verwijderen van vlekken. Vraag onze adviseurs naar de mogelijkheden van het Service Plus Plan.

ADVIES

Voor advies omtrent product specifieke eigenschappen ga dan naar de pagina veel gestelde vragen. Veel gestelde vragen

SERVICE MELDEN

Als er aanleiding is om ondanks onze voorzorgen de servicedienst in te schakelen, dan mail of bel je onze servicelijn. Voor reparaties of vervangingen die niet binnen de garantietermijn vallen, staat de servicedienst van Kok Wooncenter ook voor je klaar. Uiteraard verschillen de reparatiekosten per opdracht. Onze medewerkers van de servicedienst kunnen hierover al je vragen beantwoorden.

Om je service in behandeling te kunnen nemen hebben wij de juiste gegevens nodig zoals het order- of factuurnummer en het product waar het omgaat.

Klik hier om ons garantie- en serviceformulier te gebruiken

SERVICE KOK WOONCENTER 033 - 489 29 85

Telefonisch bereikbaar op dinsdag, donderdag en vrijdag van 9.00-16.00 uur en woensdagmorgen van 9.00-12.00.

E-mail: service@kokwooncenter.nl

SERVICE KOK WOONCENTER DEPARTMENT 033 - 467 36 70

Telefonisch bereikbaar op dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag van 9.00-12.00 uur

E-mail: department@kokwooncenter.nl


  • Kok Wooncenter
  • Hamseweg 18
  • 3828 AD Hoogland / Amersfoort