Denkt mee Brengt sfeer Onderscheidend waardevol

11.000 m2 inspiratie en trends met top designmerken

Beste woonwinkel Het shopadres volgens VT Wonen

Makkelijk bereikbaar Gratis parkeren voor de deur

Creatief interieuradvies door woonprofessionals

Hoe kunt u een servicemelding aan ons doorgeven?

1. Je hebt een uitgebreide Service Plus Plan garantie afgesloten

Wanneer je een Service Plus Plan certificaat hebt, meld je de service aan via 0800-0606 of online via het Service-Plus-Plan contactformulier

2. Je maakt gebruik van onze reguliere Kok Wooncenter garantie (CBW- garantie) 

Dan graag ons onderstaand formulier gebruiken.

Als er aanleiding is om ondanks onze voorzorgen de servicedienst in te schakelen, dan kunt u hiervoor het onderstaande service- en garantieformulier invullen. Hierin wordt alle informatie gevraagd die wij nodig hebben om uw melding in behandeling te kunnen nemen. Wij zouden u willen vragen om in een duidelijke omschrijving aan te geven wat er aan de hand is. Daarnaast is het belangrijk hier een aantal foto's aan toe te voegen;

  • Overzicht foto (totaal foto van het product)
  • Detailfoto('s)

Onze medewerkers van de servicedienst helpen u graag en nemen binnen 1 á 2 werkdagen contact met u op.

Voor reparaties of vervangingen die niet binnen de garantie of het garantietermijn vallen, staat de servicedienst van Kok Wooncenter ook voor je klaar. Uiteraard verschillen de reparatiekosten per opdracht. Wij willen hier graag transparant in zijn en daarom een overzicht van onze tarieven:

1e en 2e jaar bij garantie

Vanaf 3e jaar / buiten het garantie(termijn)

Arbeidsloon

€ 0,00

€ 25,00

Per 15 minuten (min. tarief 30 minuten)

Voorrijkosten

€ 0,00

€ 45,00

> 20 km (straal) €1,00 per gereden km.

Halen/brengen van meubelen

€ 0,00

€ 95,00

Per rit

Materialen

€ 0,00

Op nacalculatie

Bezorging buiten garantieperiode

n.v.t.

€ 95,00

Per rit

Lift

Doorberekend indien van toepassing

Doorberekend indien van toepassing

Parkeerkosten

Doorberekend indien van toepassing

Doorberekend indien van toepassing

Kleine ordertoeslag

€ 0,00

Indien dit onder garantie valt

€ 9,95

< €75,00 ordertoeslag

Verzendkosten onderdelen

€ 0,00

Indien dit onder garantie valt

Doorberekend indien van toepassing

* Alle genoemde prijzen zijn incl. 21% BTW.

Service- en garantie formulier

Graag het formulier zo volledig mogelijk invullen.

Aan de hand van foto’s kunnen we een servicemelding/klacht sneller oplossen en is het duidelijker wat er precies aan de hand is. Deze foto’s (overall/detail/aankoopbon) kun je met het serviceformulier mailen.
Upload bestanden (max. totaal 2mb)

Service Kok Wooncenter   033 - 489 29 85

Telefonisch bereikbaar op dinsdag, woensdag en donderdag van 9.00-14.00 uur.

E-mail: service@kokwooncenter.nl