Denkt mee Brengt sfeer Onderscheidend waardevol

11.000 m2 inspiratie en trends met top designmerken

Beste woonwinkel Het shopadres volgens VT Wonen

Makkelijk bereikbaar Gratis parkeren voor de deur

Creatief interieuradvies door woonprofessionals

Verantwoord winkelen

Ook in deze bijzondere tijd staan wij klaar om je te helpen met alle woonvragen.

Wij zijn open maar hebben wel maatregelen genomen om de verspreiding van het Corona virus tegen te gaan. Lees daarom deze aandachtig door voordat je een bezoek aan onze woonwinkel gaat maken.

Ons hele Kok Wooncenter-team doet ongelofelijk haar best en dat wordt door ons enorm gewaardeerd.

Wij hebben als familiebedrijf er alle vertrouwen in deze fase met elkaar goed door te komen.

We're in this together
Be Strong & Be Nice

Marcel Kok en Pauline Meijer

Je bent gewoon welkom

  • Wij vragen bij binnenkomst om met hygiëne-spray de handen schoon te maken.
  • Alle adviesplekken en informatiebalies hebben spreekschermen.
  • Onze advieswerkplekken in onze winkel zijn afgezonderd om nog beter de afstand te kunnen garanderen.

Wij houden ons aan de richtlijnen van het RIVM.

  • Je kan ons als klant maximaal als tweetal bezoeken en verzoeken je kinderen en huisdieren thuis te laten.
  • Tijdelijk een glimlach in plaats van handen schudden, letten goed op de persoonlijke hygiëne en houden 1.5 meter afstand tussen verkoper en klant.
  • Wij gaan er van uit dat klanten met de bekende klachten (hoesten, niezen, koorts, luchtwegproblemen) zelf hun verantwoordelijkheid nemen en niet naar onze showroom komen. Wij behouden ons het recht voor om klanten met bovenstaande klachten te weigeren in onze woonwinkel.
  • Wij houden de gezondheid van ons verkooppersoneel goed in de gaten. Personeel dat de bovenstaande klachten heeft sturen wij direct naar huis.
  • Meerdere malen per dag maken wij o.a. werkplekken, deurkrukken en trapleuningen schoon.
  • Bij onze toiletten zijn zeep en papieren handdoekjes aanwezig met een duidelijke handwas-instructie.
  • Wij gebruiken speciale uitwasbare hoofdkussenslopen op de beddenafdeling.
  • Kussens lenen wij nu even niet uit.
  • Bij de pinapparaten liggen hygiënedoekjes om het apparaat voor gebruik te kunnen reinigen.

Spreekschermen bij werkplekken

Welkom

Gereserveerde plek met spreekscherm

Online Interieuradvies

Het is heel praktisch en je weet meteen de volgende stappen om tot jouw nieuwe droominterieur te komen. Via de webcam kijkt onze interieuradviseur mee en in het gesprek komen we samen tot leuke inrichtingsideeën voor jouw huis. Een gesprek duurt gemiddeld 1,5 uur.

  • Een ‘face to face’ gesprek
  • Meekijken in de ruimte
  • Persoonlijk advies voor jouw vragen
  • Nieuwe ideeën voor de inrichting van jouw huis
  • 1,5 uur sessie
  • Optioneel kan na de (bouw)tekening te hebben ontvangen en er een woonwens inventarisatie heeft plaatsgevonden een interieurschets worden gemaakt.

De investering in dit persoonlijke en functionele online interieuradvies bedraagt 99,-

Na een intake met onze receptie (033-4801441) of mail info@kokwooncenter.nl wordt er een afspraak gemaakt voor een skype interieuradvies met een van onze Woonprofessionals.

> Klik hier voor de handleiding om skype te installeren

Uitleveringen

Onze expeditie blijven orders uitleveren, in overleg en zolang het verantwoord is. De fabrikanten leveren over het algemeen nog steeds goed uit.

Mocht je een bestelling hebben lopen, dan proberen wij je zo goed mogelijk te informeren over mogelijk uitlopende levertijden.

Mochten er van jouw kant vragen zijn, dan kan je mailen naar order@kokwooncenter.nl

Maatregelen buitendienst

Omdat onze buitendienst medewerkers dagelijks bij meerdere klanten over de vloer komen hebben wij voor onze buitendienst de volgende maatregelen genomen:

  • Onze monteurs zullen geen handen schudden en fysiek contact met de klant vermijden.
  • Wij vragen de klant om gepaste afstand te houden en om bij grotere montageklussen zoals vloeren of kasten niet in dezelfde ruimte als onze monteurs te verblijven.
  • Wij vragen om de te bezoeken ruimtes goed te laten ventileren door bijvoorbeeld de ramen open te zetten.
  • Onze monteurs zullen bij het afleveren handschoenen dragen.
  • Ivm aangescherpte regels nemen wij geen meubelen of matrassen meer retour voor afvoer e.d. Je kan hiervoor nu het beste een afspraak maken met de plaatselijk afvalverwerker. Onze excuses hiervoor.
  • Wij nemen met elke afgesproken klant een dag van te voren contact op om te informeren of de gemaakte afspraak door kan gaan.
  • Wij vertrouwen op de eigen verantwoordelijkheid van onze klanten en gaan er dan ook van uit dat klanten zelf hun afspraak afzeggen als er verandering komt in de gezondheidssituatie. Onze monteurs hebben echter het recht om, bij twijfel, de levering niet uit te voeren.
  • Wij houden de gezondheid van onze buitendienstmedewerkers goed in de gaten. Als een van hen een van de eerder genoemde klachten heeft sturen wij de betreffende medewerker direct naar huis.